رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

منابع کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی و گرایش های وابسته

علاقه مندان به ادامه تحصیل در دوره ی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی می توانند جهت آگاهی از منابع به سایت گذر عمر مراجعه کنند.

نظرات 4 + ارسال نظر
صادق دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ب.ظ http://game.harajy.com/

خوب بود دستت درد نکنه

وجیهه جامی یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ق.ظ

با سلام از مطا لبتان متشکرم من یک سؤال دارم: کدام گرایش روانشناسی تربیتی در ارشد بهتر است؟ اگر مرا راهنمایی کنید ممنون می شوم

باسلام. به نظر بنده رشته ای که مورد علاقه شما باشد اما اگر با یکی از اساتید صحبت کنید بهتر خواهد بود.

سحر شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام .من میخوام از رشته علوم تربیتی 1 روانشناسی تربیتی رو برای ارشد ادامه بدم کمکم میکنی.سپاسگزارم

با سلام. کاری از دستم بربیاد در خدمتم. موفق باشید

اسمان شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام.انشاء الله که حالتون خوب باشه ببخشید می خواستم بگم که من وقت ندارم که همه منابع روانشناسی تربیتی رو بخونم حالا می خواستم بدونم که برای درس روانشناسی رشد ازبین همه منابعش شما کدوم کتاب رو پیشنهاد میکنید ؟<باتوجه به اینکه نمی خوام همه منابعش رو بخونم> البته اگربراتون مقدور هست برای همه درسهای تربیتی بگید مهم ترینشون کدومه البته توی سایت گذر عمر هم رفتم منابع رو ندیدم اونجا لطفا حداقل درزمینه روانشناسی رشد کمکم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد