رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

آینده ساختنی است

من از آن هایی هستم که همیشه منتظر می ماندم تا به یک آینده آرمانی که انتظارش را می کشیدم برسم اما امروز متوجه شدم که آینده ساختنی است نه یافتنی. آنان که در ایستگاه امروز  به انتظار قطار آرمانی فردا ایستاده اند باید بدانند که آینده باید با بازوان قدرتمند و قدرت اراده آنها ساخته شود.

نظرات 4 + ارسال نظر
دهواری سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:52 ب.ظ http://halaban.blogfa.com

سلام
وبلاگتان خیلی پربار هست.
خیلی متشکرم که به وبلاگ من سر زده اید.

حلیمه ابراهیمی یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ق.ظ

ممنون از مطالبی که ارسال کردی و همچنین از اظهار لطف شما

[ بدون نام ] یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ق.ظ

برای انسان های بزرگ هیچ بن بستی وجود ندارد، چرا که آنها معتقدند : یا راهی خواهم یافت....یا راهی خواهم ساخت....

ابراهیمی یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ق.ظ

ستیز من با تاریکی است. برای ستیز با تاریکی شمشیر به رویش نمی کشم.... چراغی می افروزم....(زرتشت). وبلاگتون پر بارتر و بهتر شده. امیدوارم روز به روز غنی تر هم بشه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد