رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

انگاره های منفی

رمز موفقیت انسان های خلاق از بین بردن انگاره های ذهنی منفی است. آنان که خود را خود را موجوداتی ذلیل و خوار می پندارند، بدانند در نهایت تماشاگر بی اختیار گذر عمر خواهند بود. برای شروع زندگی خلاق از خودتان نپرسید که بهره هوشی من چقدر است بلکه از خود سوال کنید که فضای ذهنی من چگونه است. مادام که نظر مساعدی به خود نداشته باشید نمی توانید به زندگی خلاق برسید، حتی اگر مانند انیشتن باهوش باشید. و این را نیز بدانید که زندگی خلاق از همین ‹‹حالا›› شروع می شود و نیازی به هیچ گونه مقدمه آنچنانی که برخی می پندارند، ندارد.به شما که قصد دارید فضای ذهنی منفی خود را عوض کنید مطالعه کتاب زیر را پیشنهاد میکنم.

سایکو سیبرنتیک: فضای روانی ، نوشته ماکسول مالتز، ترجمه مهدی قراچه داغی، انتشارات اسرار دانش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد