رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رهایم مکن

دلبسته ام مرا ز سر خویش وا مکن


از من مرا جدا کن و از خود جدا مکن


هرگز نگویمت که بیا دستم بگیر


                              گویم گرفته ای ز عنایت ، رها مکن

                                    
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.irtoptools.ir



سلام داداشه من
ببین این همه زحمت میکشی واقعا حیف نیست خدایی نری سمت این سیستمای کلیکی که همشون متقلبن بازدید کننده بره خودت جمع کن نه بره اونا
دوتا پیشنهاد داشتم:
من از یه سیستم تبادل بنر ماه استفاده میکنم که شرط میبندم اگه کار باهاشو یاد بگیری کلی باهاش حال میکنی یعنی انقدر به من حال میده که بعضی وقتا میشینک تو بلاگا هی به اینو اون پیشنهادش میدم
کارش حرف نداره به نظر من پیشرفته ترینه - بنرهای فلشم قبول میکنه میدونی که بنر فلش یعنی چی یعنی بره تبلیغت فیلم بساز خودت برو سایت یارو همه چیز توش هست
آموزشش چندتا لینک که هم بنر فلش برات میسازه هم بنر آماده داره پایین سایتهشه پایین صفحه
خدایی برو یه نگاه کن پشیمون شدی بیا بهم فحش بده
بهترین تیکش نمایش در ازای نمایش و این یعنی بنرت همیشه نمایش داده میشه
آدرسهای وردیش زیاده من که فقط ایناروبلدم
www.irtoptools.ir
www.irtoptools.ir
من خودمم پایه تبادل لینک هستم اگه تو هم پایه بودی بیا بلاگم
www.filter2rzan.blogspot.com به اسم فیلتر دورزن لینکم کن
داداش اگه از سیستمه بدت اومد راس میگم بیا فحشم بده (مطمئنم باهاش حال میکنی)
شرمنده اگه بد حرفیدم
منتظرتما بیای بره تبادل لینک
فعلن داداشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد