رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

سوء رفتار علمی یا تقلب

استاد مشاورم لطف کردند و لینکی را با عنوان تقلب که مرتبط با موضوع پایان نامه ام است برایم فرستادند که لینک آن را در زیر گذاشته ام.

تقلب- قسمت اول

نظرات 2 + ارسال نظر
یک دانشجو! شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام
اگر بگم استادای ما خودشون تشویق به تقلب می کنند چی میگین؟
یعنی ما لابد چون تک رقمی بوده رتبه ی کنکورمون دیگه نباید درس بخونیم و می فرمایند اوپن بوک نیست اما اوپن لوکه!
و کسی که تقلب نکنه از نظر استادامون بی هوش و استعداد هست و بدتر اینکه اعتراض به تقلب که میشه استادان گرام میان تقلب ها رو می گیرن بعد دانشجو برگه سفید میده و استاد سر جلسه امتحان میگه من از کلاس شما راضی ام(چون جک گفته و اینا نگفتن چرا درس نمیدی)! سفید ها ۲۰ می گیرند!!!
عده ای هم البته پس از امتحان میرن پیش استادا و چند بار دیگه امتحان میدن!!! اگر نتونن همون لحظه ی اول ۵-۷ نمره از استاد بگیرن!
آه!
اینجا دانشگاه تهران
روانشناسی تربیتی
ارشد!

دانشجوی روانشناسی تربیتی سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ق.ظ

سلام اقای امیری راستش خیلی اسمتون برای من اشنا بود.بعد یادم اومد که من مقاله شمارو که با دکتر خامسان داشتید به عنوان منابع پایان نامه ام مورد استفاده قرار دادم.
موضوع پایان نامه من هم راجع به تقلبه.واقعا استاد راهنمای خوبی دارید. چون من یه کمک لازم داشتم به ایشون ایمیل زدم و دکتر خامسان زود جوابمو دادند.خداخیرشون بده.

سلام. بیشتر معرفی می کردی. شاید بتونیم در موضوع تقلب برای نوشتن مقاله علمی همکاری کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد