رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

تقلب در امتحانات با فناوریهای نوین

همزمان با نزدیکی فصل امتحانات آخر سال برخی سایتهای ایتالیایی اقدام به فروش فناوریها و دستگاههای الکترونیک کوچک مصرفی کرده اند که تقلب کردن را دیجیتالی می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمتر از 21 روز تا شروع امتحانات آخر سال در ایتالیا باقی مانده است و به همین علت این روزها بازار فروش دستگاههای الکترونیکی مصرفی ویژه تقلب کردن در اینترنت داغ است به طوری که سایتی به نام ScuolaZoo یک ساعت مچی ویژه تقلب را برای فروش عرضه کرده است. این ساعت مچی تقلب که 54 یورو قیمت دارد شبیه به یک ساعت مچی دیجیتالی معمولی است اما در حقیقت همانند یک کلید فلش "یو. اس. بی" عمل می کند.

سخت ترین بخش استفاده از این محصول، آماده کردن برگه های تقلب است به طوری که دانش آموز متقلب باید تمام مطالبی را که برای امتحان لازم دارد در روی یک فایل txt بنویسد و آنها را براساس مقولات و موضوعات مختلف طبقه بندی کند. به این ترتیب پیدا کردن اطلاعات مورد نظر در زمان امتحان آسانتر می شود.

این ساعت از طریق یک کابل "یو. اس. بی" به رایانه متصل می شود و تمام برگه‌های تقلب را در خود ذخیره می کند.

این سایت توصیه می کند که دانش آموز نور نمایشگر ساعت مچی دیجیتال را به گونه ای تنظیم کند که خاموش به نظر برسد.

به این ترتیب دانش آموز متقلب، در زمان امتحان با فشار یک دکمه ساده می تواند تقلبهای آماده شده را بخواند و با فشار دکمه های "بالا" و "پایین" صفحات را ورق بزند.

براساس گزارش آنسا، این ساعت دیجیتال، تنها بخشی از فناوریهای تسهیل در تقلب در زمان امتحانات است به طوری که محصولات ارزانتری نیز در روی این سایت عرضه می شود که قیمتهای مختلفی دارند. برای مثال خودکار لیزری (14 یورو) یکی از این محصولات است. دانش آموز بر روی برگه تقلب خود نوک این خودکار را به طرف چپ می چرخاند و با آن مطالب تقلب را می نویسد اما نوشته ها در روی کاغذ دیده نمی شوند و بنابراین کاغذ کاملا سفید به نظر می رسد اما زمانی که نوک خودکار به سمت راست می چرخد در اینجا لیزر وارد عمل می شود و نوشته‌های نامرئی را مرئی می کند و به این ترتیب دانش آموز تقلب خود را به روی برگه امتحان منتقل می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات 3 + ارسال نظر
omidfix شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.roozbax.com

سلام،وبلاگ خوبی دارید[گل] به وبسایت ما هم سر بزنید و نظرتونو بگید و اگه با تبادل لینک موافق هستید مارو با عنوان بزرگترین سایت تفریحی لینک کنید و بهمون خبر بدید راستی توی تنظیمات توی نظر سنجی هم شرکت کنید،ممنونم[قلب] به امید دیداری دوباره

صابر رمیم شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ http://bpencil.orq.ir

سلام
وبلاگ جامع و زیبایی داری
انشالا بتونی هروز پر بارتر به کارت ادامه بدی

خوشحال میشم سر بزنی به
مداد سیاه

بهترین مقالات روانشناسی
مطالب جالب و طنز
بهترین داستانک های ایرانی و خارجی
زندگی نامه بزرگان و اساتید ایرانی و خارجی
عکس های کمیاب و زیبا
و.....

انجمن تخصصی آموزشی یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ http://f.forum3at.org/vb/

انجمن تخصصی آموزشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد