رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

افزایش مصرف ریتالین در میان دانش آموزان و دانشجویان

فکر می کنم «دانشجوی شب امتحانی» برای همه ی ما یک واژه مانوسی است. دانشجویان عزیزی که تازه در ایام امتحانات متوجه می شوند که چند صفحه ای را باید مطالطه کنند.  اما چون حجم مواد درسی بیشتر از آن است که بتوانند آن ها را در این زمان محدود مطالعه کنند، از شیوه های غیر معقولی استفاده می کنند که ممکن است برای سلامتی آن ها مضر باشد یکی از این شوه های غلط مصرف داروی «ریتالین» است. خبر افزایش مصرف آن را از لینک های زیر بخوانید.

(1) و (2)

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://p30rank.ir/?ref=9928

سلام
خوبی
من را یادت هست؟
وبت نسبت به قبل بهتر شده اما هنوز امارت به جایی که باید نرسیده
یه سایت پیدا کردم که به صورت مجانی و واقعی میتونه کمکت کنه
فقط با روزی 10 دقیقه کار کردن امارتا 300-200 تا تکون میدی
حیفم اومد که با این همه زحمت پیشرفت نکنی
ادرس را برات گذاشتم
روش کلیک کن
همه چی خیلی ساده هست
بای

حسین جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

حسین جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

هوت سینا پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد