رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

معرفی کتاب

چند وقت پیش یکی از دوستان کتابی را برام آورد تا مطالعه کنم. عنوان کتاب بود لطفاً گوسفند نباشید. اگر چه این روزها سخت درگیر کار پایان نامه هستم ولی با این وجود محتوای کتاب انگیزه را برای مطالعه آن دوچندان می کرد.  خلاصه سرتان را به درد نیارم این کتاب تلنگری است به افرادی مثل من که در این آشفته بازار افکار و اندیشه یا وقت فکر کردن ندارند (آکبند به دنیا آمدند و آکبند از دنیا می روند) و یا این که به همه چیز فکر می کنند بجز خودشان و  فلسفه ی زندگی (روزها فکر من این است و همه شب سخنم / که چرا غافل از احوال دل خویشتنم * از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود / به کجا میروم آخر ننمایی وطنم).    اما یک جمله از این کتاب:

اکثر مردم به چَرا می اندیشند

                                          اندک مردمند که به چِرا می اندیشند.

راستی شما چی دوست عزیز به کدام یک بیشتر فکر می کنی؟

اگر می خواهید  اندکی هم به خودتان فکر کنید و به خودشناسی بیشتری برسید حتماً این کتاب را مطالعه کنید. برای آشنایی بیشتر با این کتاب و همچنین خرید اینترنتی آن روی لینک های زیر کلیک کنید.

 

لینک خرید اینترنتی

نظرات 1 + ارسال نظر
رسول سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.rasoul200.blogfa.com

سلام بر بزرگ مرد بلوچ مکران زمین
خوشحال شدم یک سری به ما زدی
از وبت بازدید کردم بسیار عالیه بخصوص بخش مقالات
لینکت میکنم
در ضمن یه سری از وبلاگ www.z-bazyaft.blogfa.comبزنید تا از نظرات ارزشمندتان درس بگیریم
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد