رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

با کلام بزرگان

پروردگارا

به من ارامش ده تا بپذیرم انچه را که نمی توانم تغییر دهم

دلیری ده تا تغییردهم انچه را که می توانم تغییر دهم

بینش ده تا تفاوت این دو را بدانم

مرا فهم ده تامتوقع نباشم

دنیا ومردمان آن مطابق میل من رفتار کنند.


                                                                              جبران خلیل جبران

 

نظرات 2 + ارسال نظر
گچ پژ چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.womenareangels.blogsky.com

سلام عزیز.بله زندگی زیبا بود.شاید برای اجداد ما.نمیدونم.اما دنیا داره زیباییشو از دست میده چرا که همه نقاب زدن و کسی خودش نیست.چرا که دروغگویی راحت شده و کسی جلودارش نیست.ممنون ک ب وب من سر زدی.و وبت زیباست.ممنونم.

sangat سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ق.ظ http://www.skoot66.blogfa.com

سلام..........
.
.
.
وبلاگ خیلی خوبی داری
با
مطالب زیبا و آموزنده
.
.
.
خوشحال میشم به منم سر بزنی
.
.
.
.
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد