رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

تاریخ دفاع پایان نامه

بالاخره بعد از مدت ها سماق مکیدن تاریخ دفاع از پایان نامه ام مشخص شد. عنوان پایان نامه ام "مقایسه قوانین شرافت (اخلاق) علمی نظام آموزش عالی ایران با دانشگاه های منتخب بریتانیا و آمریکا" است. به دلیل عدم وجود منابع فارسی در زمینه ی اخلاق علمی ناچارا بیشتر از منابع لاتین استفاده کردم و بخاطر عدم تسلط به زبان انگلیسی وقت زیادی را صرف نوشتن پایان نامه ام کردم. به هر حال این هم صفحه ای از دفتر زندگی بود که ورق خورد.

نظرات 4 + ارسال نظر
Night Lonely یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ب.ظ http://midnight.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خوبی؟
وب جالبی داری عنوانش منو کشوند داخلش که بخونمش
باعث افتخاره اگه به " نیمه شب تنهایی " ما سر بزنی
لیالی قدر رو هم یهت تسلیت میگم
منتظر حضورت در بزرگترین کلبه عاشقانه هستم
موفق باشی
[گل][گل][گل][گل][گل]

فرمانی سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.talim-tarbiat.blogspot.com


سلام
خوشحالم که داری از کارت دفاع می کنی و ناراحت از اینکه به زودی باید از هم جداشیم.
امیدوارم این همه زحمت بعدها مورد استفاده قرار بگیره

سلام. ممنونم اظ عبراض مهبط شما. عمیدوارم شما حم در کار خود موفق باشی. ببخشید وقت نکردم متن را ویرایش کنم.

عابد یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام لطفا در مورد روانشناسی ورزشی کتاب ونشریه معرفی کنید.

بلوچ یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام استاد. این پاسختون واقعا هنرمندانه بود یعنی طریقه نوشتنتون: .سلام. ممنونم اظ عبراض مهبط شما. عمیدوارم شما حم در کار خود موفق باشی. ببخشید وقت نکردم متن را ویرایش کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد