رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

جلسه دفاع از پایان نامه

 

سرانجام جلسه ی دفاع از پایان نامه ام امروز  ۱۳۸۹/۶/۲۸ساعت ۱۰ صبح در دانشکده ی علوم تربیتی و روانشناسی  در آزمایشگاه روانشناسی  این دانشکده برگزار شد.

خداوند را به­ خاطر تمامی نعمت­ هایش که به من ارزانی داشته و همچنین به­ خاطر توفیق به ­انجام رساندن این کار سپاس­گذارم.

لازم می­ دانم از تمامی بزرگوارانی که نامشان در ذیل می­ آید از صمیم قلب تشکر و قدردانی کنم. بی­ شک اگر تلاش، مساعدت و راهنمایی­ های ایشان نبود، این اثر به سرانجام نمی­ رسید:

استاد راهنما جناب آقای دکتر خامسان، که با راهنمایی­ ها و پیشنهادات ارزنده­ ی خود و همچنین ارزیابی این اثر برای چندین بار زحمات زیادی را متقبل شدند.

استاد مشاور جناب آقای دکتر آیتی، که از مشاوره­ های ایشان در انتخاب روش مناسب برای انجام این پژوهش و همچنین از پیشنهادات ایشان استفاده کردم.

جناب آقای دکتر پاکدامن، جناب اقای دکتر پورشافعی و سرکار خانم دکتر راستگومقدم که به­ عنوان اساتید محترم این دوره حق بزرگی بر گردن بنده دارند.

دوست عزیزم آقای فرمانی که زحمات زیادی را متقبل شدند و همچنینن سایر همکلاسی هایی که در جلسه دفاع حضور پیدا کرده بودند.

تمامی معلمان و کسانی که در طول زندگی از محضر ایشان تلمذ کردم و همچنین دوستانی که مرا یاری کردند و مشوق ادامه­ ی این راه بودند.

جزئیات بیشتر جلسه دفاع را از لینک زیر می توانید مطالعه کنید.

گذر عمر

 

نظرات 3 + ارسال نظر
mahmood یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ http://eiml.blogfa.com/

salam bozorgvar
az inke dar weblaget hastam kheyli khoshhalam
nemidoonam chera sorate weblaget paine
shayad be khatere mane
haghighatesh az matalebe akhare weblaget kheyli khosham oomad , maloome dasti dar neveshtan dari
ye lotfi kon bekhatere inke nazar gozshtam va bekhatere inke to weblagam kheyli zahmat keshidam ye sar biay va dar morede aghaye seda ebi ye nazar be man bedi
nazaret baram moheme ke migam biyayn
pas montazer hastam ta biayn
bazam migam nazaretoon baram moheme
mamnoon az tavajohetoon

فرمانی یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ http://talim-tarbiat.blogspot.com

موفق باشی در تمام مراحل زندگیت

فرشته آبی جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام
من هم دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه بیرجند هستم و اگر خدا بخوهد آخر شهریور دفاع خواهم کرد
دنبال مطالبی در مورد آمادگی برای جلسات دفاع از پایان نامه بودم که به وبلاگ شما برخوردم واز این که تصادفا شما هم از دانشگاه بیرجند فارغ التحصیل شدید حس خوبی بهم دست داد. همین طور عکس اساتید آشنایی هم چون دکتر آیتی و دکتر خامسان.
هر چند من از گروه کتابداری هستم اما تا حدودی با این اساتیدآشنا هستم به ویژه دکتر خامسان.
برای من هم دعا کنید روزهای آخر بیرجند بودنم به خیر بگذرد هر چند دانشجو بودن طعم خاصی دارد که شیرینی خودش را دارد اما وقتی چیزی زیاد طول بکشه رنج آور میشه
موفق باشید

برای شما آرزوی موفقیت می کنم. البته یادتان باشد که در جلسه دفاع فقط ده الی پانزده دقیقه وقت خواهید داشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد