رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

ماجرای ریز نمرات من

دیروز برای بررسی پرونده آموزشی خودم و تسویه حساب به بایگانی آموزش در سازمان مرکزی دانشگاه رفتم. ظاهرا ریزنمرات دوره ی کارشناسی از تربیت معلم محل تحصیل ارسال نشده بود. دلیل آن هم مکاتبه اشتباه دانشگاه بود چون از دانشگاه سیستان و بلوچستان درخواست تاییدیه و ریزنمرات کرده بود در حالی که بنده کارشناسی را در تربیت معلم شهید باهنر  بیرجند گذراندم.البته چند وقت پیش خودم برای تکمیل پرونده به دانشگاه مراجعه کردم که گفته شد نیازی به پیگیری شما نیست و خود دانشگاه درخواست ریز نمرات خواهد کرد. اما به دلیل بی دقتی و عدم اطلاع مسئول امور آموزشی دانشگاه از روال قانونی کار و همچنین سهل انگاری و اعتماد بنده به نظام اداری احتمالا باید حداقل حدو یک ماهی پی گیر این کار باشم. سلسله مراتب اداری درخواست ریزنمراتم شرح ذیل است.

۱- درخواست ریز نمرات توسط دانشگاه از اداره محل خدمت (نیکشهر)

۲- ارسال  در خواست ریزنمرات از اداره محل خدمت به سازمان استان (س و ب)

۳- ارسال درخواست ریزنمرات به سازمان خراسان جنوبی 

۴- ارسال درخواست ریز نمرات از سازمان خراسان جنوبی به تربیت معلم باهنر 

۵- ارسال ریزنمرات  از تربیت معلم باهنر به دانشگاه 

۶- ارسال  مدرک  تحصیلی توسط دانشگاه به اداره مبدا (بروکراسی به تمام معنا)

این یعنی نامه ی درخواست ریزنمرات (ردیف یک) در عصر ارتباطات مسافتی حدود سه هزار کیلومتر را طی کند ( پیاده، سواره، از راه زمینی و هوایی) تا مجدد به دانشگاه برسد. انشاءالله بیشتر از یک ماه طول نکشد. چون می ترسم مانند نامه ی درخواست مجوز دفاع بعضی از دانشجویان دانشکده باشد که بعد از سه روز هنوز به تحصیلات تکمیلی نرسیده بود (فاصله دانشکده تا تحصیلات تکمیلی کمتر از یک کیلومتر است). البته این غیر منتظره نبود چون یکی از مسئولین می گفت حتی بعضی اوقات ارسال نامه از طبقه ی پایین ساختمان به طبقه ی بالای آن ممکن است دو هفته طول بکشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد