رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

برو فردا بیا

«برو فردا بیا» اصطلاحی است که در نظام اداری ما بیشترین بسامد و فراوانی را دارد. در این سه روزی که پی گیر کارهای تسویه حساب بودم این اصطلاح را به کرات شنیدم و جالب این است که این اصطلاح حتی در اول صبح و بدون توجه به درخواست و تقاضای ارباب رجوع استعمال می شود. دراین پروسه ی طولانی تسویه حساب گاهی می دیدم دانشجویان زیادی به همراه خانواده های خود پشت در های بسته بعضی مسئولین منتظر تشریف فرمایی آن مقام عالی و یا در صورت حضور مسئول عالیقدر منتظر اذن دخول (از تو یکی بعید بود فکر بد بکنی) به اتاق ایشان بودند. انشاءالله همه ی این مواردی که در این چند روز مشاهده کردم  تذکری باشد برای بنده که اگر مسئولیتی را قبول کردم باید به درستی آن را انجام دهم. داستان زیر در همین ارتباط است.


امروز برو، فردا بیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد