رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

از نیروهای نفوذی استفاده کن

نمی دانم چرا این روزها به نظام اداری کشور دارم بدبین می شوم. البته شاید تعمیم درستی نباشه و بی کفایتی یک اداره را نمی توان به حساب کل نظام اداری کشور گذاشت اما باید قبول کرد که مشت نمونه خروار است. دیروز که کار اداری داشتم و به سه تا از این ادارات سر زدم جهت تسریع کارم استفاده از نیروها نفوذی توسط مسئولین همین ادارات به بنده پیشنهاد شد. متاسفانه کار به جایی رسیده که اگر کسی نیروی نفوذی (پارتی) نداشته باشد ممکن است به حقی که حتی از نظر قانونی استحقاق آن را دارد، نرسد.

نظرات 4 + ارسال نظر
شورشگر دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.shureshgar.com

نیروی نفوذی تعبیر جالبی بود!!

فرامرز یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ق.ظ http://tompee.blogfa.com

سلام بر محمد اصغر جان عزیز

چند وقتی بود که بهت سر نزده بودم نه تنها شما بلکه از سایر دوستان خوبم غافل ماندیم در هر صورت آپ بسیار زیبای بود

من هم بعد از جند وقت دوری از دنیای وبلاگ دوباره برگشتم اما این دفعه با تصاویری از جاذبه های گردشگری و عکسهای از خود شهر نیکشهر خوشحال میشم بهم سر بزنی[لبخند][گل]

منتظر حضور سبزت هستم[گل]

[گل][گل]شهر من نیکشهر[گل][گل]

مشاوره سنگ صبور پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ http://loloamany.pnuweblog.com

و آخرین سخن پیرامون آخرین مانع راه است!

مشکل ترین کار رهروان راه خدا و راهیان کوى دوست «اخلاص» است، و از خطرناک ترین موانع راه، آلودگى به شرک و «ریا» است.

حدیث معروف «إنَّ اَلشِّرْکَ اَخْفَى مِنْ دَبیبِ الَّنمْلِ على صَفْوانَة سَوداء فِى لَیْلَةِ ظَلْماء»(1) پشت همه رهروان راه خدا را مى لرزاند و حدیث «هَلَکَ الْعامِلُونَ إلاّ الْعابِدُونَ وَ هَلَکَ الْعابِدُونَ إلاّ الْعالِمُونَ... وَ هَلَکَ الصّادِقُونَ إلاّ الُْمخْلِصُونَ... وَ إنَّ الْمُوقِنینَ لَعَلى خَطَر عَظیم»(2) که حتّى علماى عاملین را در زمره هلاک شوندگان مى شمرد، و مخلصان را هم در خطر عظیم مى داند، انسان را سخت پریشان مى سازد، و در فکر فرو مى برد.

abed دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ب.ظ http://varzesh-sebvasouran.blogf.com

سلام استاد امیر هر چند وقت یه سری به وبلاگ پربار شما می زنم ؛اگه حال داشتی به وبلاگ من یه
سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد