رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

عشق و عادت

من رقص دخترکان  هندی را بیشتر از نماز پدر و مادرم دوست دارم زیرا که انها از روی عشق میرقصند و پدر و مادرم از روی عادت نماز می خوانند .

                                                        (دکتر علی شریعتی)

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ق.ظ http://reyhon.paesiblog.com

سلام آقای امیری.
امیدوارم کامنتمو ببینید و از سر لطف جواب بدین.
من دانشجوی کارشناسی علوم تربیتی هستم.پیش دبستانی و دبستان..می خوام موضوع پایان نامه ام رو انتخاب کنم.
چون احساس می کنم مدارس اونطور که باید همه ی هوش و استعداد بچه ها رو تحریک نمی کنند و مورد استفاده قرار نمیدند.می خواستم راجع به تاثیر محیط آموزشی در بهره وری هوش کودکان دبستانی ...بنویسم..مقاله ی شما رو خوندم دیدم هوش خیلی پیچیده است و هیچ جایی مستقیم به تاثیر مدرسه اشاره نکرده!چیکارکنم؟ به نظر شما چه موضوعی برای من مناسبه؟
خواهش می کنم کمکم کنید!!! خواهش می کنم...هر موضوعی که از نظر شما مناسب باشه و منبع داشته باشه !یا اگه بخوام این موضوع رو یه کمی کوچکترش کنم!!!!
مررررررررررررررررررررررررررسی
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد