رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

این مدعیان در طلبش ............

ترم تابستانی دانشگاه آزاد نیکشهر به پایان رسید. با پایان رسیدن ترم های تحصیلی خیلی از دانشجویان چون سعادت این را ندارند حضورا از مدرسین خود تشکر کنند لذا ترجیح میدهند تلفنی از اساتید تشکر کرده و بعضی ها این تشکر را مشروط به دریافت چند نمره از طرف استاد مربوطه می کنند. اما آنان که در طلبش (منظورم طلب نمره بیست) مدعیانندآنانی هستند که احیانا ورقه امتحانی را سفید تحویل داده اند و یا امید به فرج از یک راه دیگر را دارند. ولی خوشا به سعادت دانشجویانی که نمره ی آن ها حاصل تلاش واقعی خودشان باشد.  

نظرات 3 + ارسال نظر
ریاض چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ http://baluch64.blogfa.com

بهانهچقدر سو سو میزنند چشمک های مرگ

دروازه ی امید بر من تنگ آمده است

دیگر نایی برای تامل نمانده



و نه تابی برای تحمل!

بهار برایم بی برگی به ارمغان داشت.

چقدر ...؟

ورق زده ام صفحه های نرفتن را

- صبرهای غول پیکر

- دردهای بی پایان را

لحظه ها

بارها

سرکار گذاشتم

و

قلب

را

منتظر ...

چقدر بهانه برای نیامدن داشتی؟

ای

تمام بهانه ی زندگی ام

بی تو

...مرگ...

برای من

گوارا ترین است.

مریم جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.maryamrs98.blogfa.com

سلام جناب آقای امیری
ممنون که قدم رنجه فرمودید و به وبلاگ من یه سری زدید.
بله اون شعرو من خودم نوشتم
ممنون که از شعرم خوشتون اومده.
من هرازچندگاهی ناخودآگاه شروع به شعر گفتن می کنم.
بیشتر وقتهایی که دلم می گیره و ...
شعر می نویسم
خوشحالم کردید.
موفق باشید

مریم جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.maryamrs98.blogfa.com

این واقعا حقیقته
من خودم شخصا آدم هایی رو دید که سر جلسه امتحان تقلب در دست شروع به نوشتن می کنند در حالی که مراقبین با بی اعتنایی از کنارشان به سادگی می گذرند.(می بینند ولی به روی خود نمی آورند).
بخدا اگه قراره مدرک فوق دیپلم یا لیسانس را به همین منوال بگیرند پس دیگه این استادها چرا میاند و درس میدهند.
این مدرک بخوره تو سرشون
خدائیش حق خیلی ها با این بی عدالتی ها خورده میشه.
ممنون آقای امیری که به این مسئله پرداختید.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد