رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

آیا واقعا ما دسترسی به اینترنت داریم؟

امروز از اوایل صبح تا الان که ساعت ۷ بعدازظهر است موفق نشدم ایمیل خود را بازکنم تا بتوانم فایلی را که قرار بود برای یکی از اساتید خود ایمیل کنم ارسال کنم. چه بسیار افرادی هستند که می خواهند از مزایای تکنولوژی استفاده کنند و در وقت خود نهایت صرفه جویی را بکنند اما................. 

فکر نمی کنم بتوانیم با محرومیت دسترسی به اینترنت به مملکت خود خدمت کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
بلوچ دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام اصغر جان
فکر کنم وبلاگ آهوران سرزمین من را هم شما بنویسی به اکبر نمیاد

سلام. نه وبلاگ را خود ایشان می نویسند. بنده زیاد شم سیاسی ندارم و از سیاست گریزانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد