رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

گدایی نمره

پدیده گدایی نمره از نوع سنتی


شما را به خدا به من نمره بدین.

خدا از بزرگی شما را کم نکند، به من نمره بدهید.
به خدا مریضم، علیلم به من نمره بدین
پدر و مادرم مریض هستند، در بیمارستان بستری هستند ، محض رضای خدا به من نمره بدین.
من متأهل هستم، عیال وارم به من کمک کنید.
به خدا پدرم دعوام میکنه، نمی ذاره بیام دانشگاه تو رو خدا به من نمره بدین.
به خدا اگر مشروط شوم در خوابگاه راهم نمی دهند، به من نمره بدین
 
از نوع مدرن و با کلاس
من می خواهم انتقالی بگیرم، نیاز به معدل بالا دارم، به من نمره بدین
می خواهم از شبانه به روزانه تبدیل شوم نیاز به نمره و معدل بالا دارم
می خواهم در فوق لیسانس شرکت کنم، نیاز به معدل بالا دارم
 ادامه مطلب

نظرات 3 + ارسال نظر
کلاس 703 زبان وادبیات فارسی(نیکشهر) سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام استاد.بعضی استادهای دانشگاه آزاد نیکشهر در دادن نمره حاتم بخش میکنن البته فقط از روی اسم یعنی آشنای استاد مربوطه باشه ولی اونایی رو که نشناسن نمرات خیلی پایین میدن.واقعا برای این گونه استادها متاسفم چون برگه طرفو نگاه نمیکنه بهش بیست میده.آقای امیری تو وبلاگتون عکس خیلی کمه اگه چندتایی رو بذاری بد نیست.مرسی وبلاگت خیلی جالبه مخصوصا داستاناش.

ارسلان دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ http://lover20.ir

سلام خیلی جالب بود

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ

چه اشکالی داره که استادا و معلما نمره بدن . شما فکر میکنید که اگه به بچه ها نمره ندن مثلا خیلی به اطلاعات بچه ها اضافه میشه . نه اقا همچین خبرایی هم نیست شما مدرک همین اساتید دانشگاهی رو که درس خوندین رو ببینید هیچکدومشون از ۱۶ بالاتر نیستند حالا خیلیاشون هم ادعای سواد دارند و خیلی از تیز هوشان ما در جاهایی به کار گمارده شدن که هیچ استفاده ای از تخصصشون نمیکنند . تازه اگه سر کار رفته باشند!ببخشید مثل اینکه خیلی از واقعیتها اطلاعی ندارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد