رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

با سلام

اولین پست وبلاگم در سال 91 را با سلام و دورد به رهگذران دنیای مجازی  و آرزوی سالی پر از موفقیت برای آن ها آغاز می کنم. امیدوارم امسال بتوانم مطالبی را در این وبلاگ درج کنم که برای بنده و شما خواننده محترم این وبلاگ مثمر ثمر واقع شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
ارسلان ملک زهی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ http://lover20.ir

با سلام بر استاد گرامی امیدوارم لحضات خوب وخوشی را سپری کرده باشین استاد خیلی خوشحال میشم تا با ما تبادل لینک کنید منو لینک کنید و بعد تو قسمت نظرات بهم خبر بدین تا شما رو لینک کنم وبسایت های بنده:
www.tarfandesstan.mihanblog.com
www.baluchestansaravan.blogfa.com
www.lover20.ir
www.afsoongar.iranblog.com
امیدوارم در این راه موفق باشین کلبه زیبایی بوووووود

به نام دوستی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ق.ظ

سلام بر دوست عزیز و گرامی ام .خوشحالم که همچنان بدنبال ایده های جدید و انجام فعالیتی نو هستی. این سرزندگی را تحسین می کنم و بزرگترین موفقیت ها را در زندگی که همانا کار و تلاش است برایت آرزومندم. ارادتمند .مستکملی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد