رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

توصیه به داوطلبان آزمون دکتری تخصصی

امسال بنده مثل خیلی ها در آزمون دکتری شرکت کردم و همانند سابق شانس یار بود و برای مصاحبه معرفی شدم. چون قبلا یک بار در مصاحبه تربیت معلم در دوره کاردانی شرکت کرده بودم فکر می کردم بیشتر سوالات این مصاحبه نیز سیاسی و اعتقادی باشد. اما متوجه شدم که خود مصاحبه تنها یک بخش از کار است و سوابق علمی و پژوهشی (مقاله ISI، مقالات ارائه شده در مجلات علمی - پژوهشی داخلی، شرکت در طرح های تحقیقاتی، شرکت در همایش ها و کنفرانس های بین المللی و داخلی) سابقه تدریس در آموزش عالی و همچنین داشتن مدرک زبان بیشترین امتیاز را در این مصاحبه خواهد داشت و سوالات خود جلسه نیز تخصصی و از رشته قبولی داوطلب خواهد بود. بنابراین دانشجو لازم است در جلسه مصاحبه تمامی سوابق علمی و پژوهشی خود را مستند سازی کرده و به همراه داشته باشد.

مصاحبه با روزنامه خراسان

با روزنامه خراسان جنوبی مصاحبه ای در زمینه عوامل تقلب و راه های جلوگیری از آن انجام دادم که از لینک زیر قابل دریافت است. 

خود فریبی و تضییع حقوق دیگران در خط به خط برگه های تقلب