رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

نکاتی که باورشان زندگیمان را تغییر میدهد ...


- من آموخته ام وقتی کسی چیز ناخوشایندی درباره من می گوید، من باید به گونه ای زندگی کنم که هیچ کس آن را باور نکند.

- من آموخته ام اکثر چیزهایی که باعث دل نگرانی من است، هرگز رخ نمی دهد.

- من آموخته ام که هر دستاورد بزرگی، روزگاری غیرممکن به نظر می رسیده است.

- من آموخته ام که بزرگترین مبارزه در زندگی این است که تصمیم بگیرید چه چیزی مهم است و از بقیه چیزها صرفنظر کنید.

- من آموخته ام که بدون ریسک کردن، شما نمی توانید یک قهرمان شوید.


- من آموخته ام که در شمارش اهانت هایی که دیگران به من می کنند، خیلی سریع هستیم; اما به ندرت درباره لطمه ای که من به دیگران وارد کرده ام، می اندیشم.

- من آموخته ام که شما نباید خود را با بهترین کاری که دیگران می توانند انجام دهند، مقایسه کنید، بلکه با بهترین کاری که خودتان می توانید انجام دهید، مقایسه کنید.

- من آموخته ام که یک معیار اخلاقی به اندازه یک قطب نما قابل اعتماد است.

- من آموخته ام که شما نمی توانید به کسی پول بدهید تا برای شما تجربه کسب کند.

- من آموخته ام بهترین کاری که پدر یا مادر می تواند انجام دهد این است که فقط نیمی از کار را انجام دهد.

- من آموخته ام که مردم به خودشان اجازه می دهند فقط آن اندازه موفق باشند که فکر می کنند سزاوارش هستند.

- من آموخته ام که اگر شما بدترین ها را در زندگی و مردم جست وجو کنید، آن را پیدا خواهید کرد. ولی اگر به دنبال بهترین ها باشید، آن را هم پیدا خواهید کرد.

- من آموخته ام که جذابیت، برخورداری از رفتاری مثبت، همدلی و همیاری با دیگران است و کاری به جراحی پلاستیک صورت و دماغ ندارد.

- من آموخته ام که موفق بودن در محیط کار اگر به معنای شکست در خانه باشد، بی ارزش است.

- من آموخته ام اگر چیزهای جدیدی را امتحان نکنی، چیز جدیدی نمی آموزی.

- من آموخته ام شخصی که می گوید نمی توان این کار را انجام داد، از بودن شخص دیگری که همان کار را انجام می دهد، متحیر می شود.

- من آموخته ام جدیت در کار، مقصد را نزدیک تر می کند.

- من آموخته ام که مردم با من همانگونه رفتار می کنند که من به آنها اجازه می دهم.

- من آموخته ام اگر کودکی در خانه مورد محبت و توجه قرار نگیرد، سراغ آن را در جای دیگری می گیرد


منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
سما سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ب.ظ

من اموخته ام که جوان مردانه زندگی کنم ن گرگی درلباس میش.
من اموخته ام که صداقت بهترین ویزگیه برای اینکه یک انسان رو از غیر انسان تشخیص بدم .
من اموختم عرض زنگی مهم تراز طولشه.
من اموختم که همه تحصیلکرده ها شعورشون بالانیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد