رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

امکان پذیر نمی باشد


بعضی وقت ها شک می کنم که آیا واقعا در ایران اینترنت وجود دارد یا نه. سرعت پایین اینترنت از یک طرف و فیلتریگ بی حد و حصر (حتی سایت های علمی) از طرفی دیگر وقت زیادی از کاربران را تلف می کند. همه شما با جمله ی "با استناد به قانون جرایم رایانه ای دسترسۍ به تارنماۍ فراخوانده شده امکان پذیر نمۍ باشد." کمابیش آشنا هستید.  جالب است بدانید آمار بازدید این صفحه ی فیلترینگ در چند ماه گذشته به حدی بالا رفته که مقام هجدهم را در میان سایت‌های ایرانی به خود اختصاص داده است. جزئیات خبر را می توانید از لینک زیر مطالعه کنید.

تابناک

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد منفرد یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ق.ظ http://behzad900.blogsky.com

وبلاگ خوبی داری ذخیره کردم بعدا بخونم به منم سر بزن!

فرمانی یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ http://talim-tarbiat.blogspot.com

شاید روزی سراغ من و شما هم اومدن. جالبه توی روزهای تعطیل هیچ فعالتی نمیکنن. مثلا همین چند روز تعطیلی هیچ یک از فیلتر شکن هایی رو که هر روزه فیلتر میکردن رو فیلتر نکردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد