رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

چاپ مقاله

مقاله ای که با همکاری جناب آقای دکتر خامسان تحت عنوان "بررسی تقلب تحصیلی در میان دانشجویان دختر و پسر"  نوشته شده است از فایل های زیر قابل بازیابی است. مقاله مذکور در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری چاپ شده است. بنده نویسنده دوم این مقاله هستم. برای دسترسی به مقاله روی لینک های زیر کلیک کنید.

پایگاه اطلاعاتی Sid

پایگاه اطلاعاتی Magiran

نظرات 1 + ارسال نظر
زهره رحیمی دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ

درود بر شما
من عضو انجمن اخلاق در علم و فن آوری هستم . این هفته قرار است در ژورنال کلاب مقاله تقلب تحصیلی شما و استاد محترمتان را ارائه نمایم. دو خواهش داشتم:
۱- به پرسشنامه محقق ساخته شما نیاز دارم و هر شرایطی برای تهیه آن باشد به دیده منت می پذیرم.
۲-هر کامنتی که مایلید بنده در ژورنال در خصوص مقاله شما حضور دانشجویان عرض کنم بفرمایید . تا به گوش ایشان برسانم.
من تا پنجشنبه ۱۹ آبان فرصت دارم. سپاسگزارم
زهره رحیمی ۰۹۱۸۳۱۳۸۱۹۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد